Ett test i mängden!

Grymt bra var : prison Break med Stormare som flottig maffiaboss i går!
Missade dock Philip & Fredrik, men jag får överleva det denna gång!
Nu Börjar ännu en arbetsdag och jag känner en oerhörd lust att sova just nu!
-12 grader. Inga mygg, frisk luft och satan, satan, satan!!!

I och med att test verkar poppis nuförtiden:

Ponera att du står i stånd till att vinna en trissvinst på 25000:- i månaden i 25 år, du behöver bara göra något av följande:
  • Gnida in din nakenet i ansjovis-olja, sätta dig i Femmanhuset dan innan julafton och fälla alla pensionärer du ser och skrika: Död åt Tengil.
  • Se samtliga verk av Ingmar Bergman samtidigt som du tatuerar in Jenna Jamessons kropp i naturligstorlek på din egen!
  • Att i en månad livnära dig på späck & svål, och döda varje hund du ser på gatan med ett järnspett!
Jag vet vilken jag skulle valt!

Kommentarer
Postat av: Gloom

Defenitivt sitta inoljad i 5:an och lägga fälleben på alla pensionärer!!

Postat av: Danne

Absolut nummer 1!
Att håna Tengil hade vart en merit.

2006-01-03 @ 17:02:53
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: Lasse

Var först sugen på Nummer 3, men tar nog 1 för att inte bli utfryst av gruppen.

2006-01-03 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback