Dags igen...

Och så var det dags igen att bli sjuk...fattas bara!

Fick en oväntad snabbvisit av Herr Feber & Fru Må Som En Kratta, i går...var tvungen att åka hem, bädda ner mig och känna mig ytterst vek och omanlig!

Något som däremot är kul är att jag mitt i misären hittade min gamla mp3 spelare med godbitar som "Jackson 5 - I want you tehre", "Build me up Buttercup" och "One more reggea on the road", då fick jag åter livsgnistan och sjöng med lite försynt! Tur att grannarna är till ålders komna pensjisar som bara hör ord som "rabatt" och"soppkök".
I dag blir det en dag i filmen & tv´ns tecken för att kurera min trasiga själ.

Kommentarer
Postat av: Einemark

Fralle! Du vet att ingen av de låtarna kommer att spelas i morgon :-p *ha ha*

Frånvaro i morgon accepteras inte utan sjukintyg från din mamma....det vet du.... ;)

Postat av: Fralle

Jag jobbar på det...
Har införskattat presentmaterial nu i alla fall...

2006-01-27 @ 12:39:42
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Danne

Ja, klassiker lyfter ens humör ibland. Keep goin'!

2006-01-27 @ 16:44:50
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: Danne

Här är en liten utmaning:

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade

2006-01-28 @ 10:34:44
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback