Dagens rotting-slag..

Denna reklam hatar jag just nu på RadioCity:
My Star – Köp din egen stjärna för över 1000:-, WHAT!!!
Namnge en stjärna… till vilken nytta. De har förmodligen redan namngetts av astrologer, så det nya namnet blir ju knappast officielt. Och hur kul är det, att få en egen stjärna.
Det är bara en billig undanflykt för dålig fantasi, dessutom suger reklamen hårig grekisk röv!

Denna reklam hatar jag ännu mer på Radiocity:
Perelli.
En trist geggig tant-röst, kåt-stönar fram ”Perelli, by Charlotte-perelli” ett dussin gånger.
Snälla Charlotte, vill du döda ditt varumärke redan innan första kvartalsrapporten??
Du är ju ändå kvinnan, vars bröst växer under TV-sändningar, du borde kunna bättre!
Det låter ju som om Nalle Knutsson snickrat ihop skräpet!

I övrigt är Radio City den bästa Radiokanalen, men vilka sunkiga reklam-kampanjer. Skjut de efterblivna som skapade dessa jinglar!

Annars är det trettondagsafton i dag! I mitt tycke en totalt överflödig ”Afton” då man verken är ledig eller är bjuden på en smaskig middag någonstans.
Bättre i morn, då är det Musikstudion &
Macel Music som hägrar hela långa dagen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller helt med dig om stjärnorna.. Här i Karlstad är Radio City den absolut sämsta kanalen!!! Helt värdelös!! Förutom på helgdagar. Då skippar de radiopratarna och spelar bara musik.

2006-01-05 @ 09:58:35
Postat av: Gloom

Jag trodde alla jobbiga och pinsamma jinglar skulle försvinna efter Nilecity... Nu har jag gett upp och resignerat!!

Jobbar du aldrig i Cubase eller Logic?

Postat av: Gloom

Länken till Macel Music funkar inte!!

2006-01-05 @ 10:47:02
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: F som i Frans

Knas!
www.macelmusic.se

Prova den!!!
Jag är blott en kreativ idéspruta, men Chrille jobbar i Pro Tools tror jag det heter.

2006-01-05 @ 11:02:10
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback