Bra eller Anus!

Så det blev ingen slå-i-glasen afton denna helg.
Det blev raka motsatsen med "På spåret" & Tai-mat hos moder vår & Fader-fräch i stället.
Jag behöver verkligen komma ut snart ( på stan, inte sexuellt), men min ständiga följeslagare & hängbuks-hälare Joel, hittar alltid en brud, hänger sig totalt,  och lämnar mig ensam på mitt bland massa försupna, nerknarkade 3-barns morsor, som jag måste trösta för att de just strulat med några vatoz-locos med för mycket gelè och gnistrande guldkedjor.
I stället så roade sig min moster ( nej, vi är ingen Zigenarfamilj, utan hon råkade bara vara  där...) med att sätta på en av morsans lampor just när min fot var under den. Hon visste dock inte att det var en hallogenlampa och att den blir 150 grader varm på 2 sekunder, så min socka började ryka, och min tå började svida. Det var lite kalabalik ett tag, men jag slapp amputera!

Jag kan fortfarande inte fatta vad som är lockand emed "På spåret".
Tråkiga gäster & tråkiga frågor. Björn Hellbergs roande retorik kan jag småmysa med, men annars är det totalt värdo!

Tyckte att jag för ett ögonblick bloggade på tok för mycket, men så gick jag in på
Sannas blogg, och insåg pronto att jag blott är en "hobby-blogger" med mina futtiga 3-4 inlägg /dag!(om ens det)

Kalle hemming: När får jag komma på fika...Lucia??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback