Atomladdning i näsroten

Jag har köpt ett nässpray med mintsmak..eller snarare mintlukt ( då man i sunda fall inte äter näspray).

Nackdelen med detta spray är att det känns som om man för upp ett andvänt stålspett med fosforsulfat i näsroten och det sedan sugs in i hjärnan.

På lunchen så luchade jag med Eine...han är helt vansinnig, han hackade på en stackars kille för att han tagit av pastabuffén utan att betala. Så han frågade sterilt i pastabufé-kön: Har du pröjsat för det eller??
Killen: Nä
Eine: Tycker du det är rätt att ta sådant du inte betalt för...
Killen: Vaddå, har du betalat då..( Oooh..en ovanligt syrlig kommentar planterat av en rikslooser själv)
Eine: Ja....( Det framgår kanske inte hur hotfull käre Einemark kan vara, men killen fortsatte till sitt bord med lite blött i byxan. Tilläggas kan att Eine själv aldrig betalar för extra pastabuffé, och inte jag heller....vi känner kocken ; o)**gitarr-riff***)

Vi fick beröm av kocken för våran ( Eller Eines) bragd....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni bara växer och växer i mina ögon...

Postat av: Therese

Om man inte har makt på jobbet får man väl skaffa den på lunchen

2006-01-30 @ 13:51:07
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: emmet

Hjälp. Hoppas man inte hamnar med er i lunchkön!

2006-01-30 @ 15:54:59
URL: http://emmet.blogg.se
Postat av: Frallan

Om du käkar ur pastabuffén utan att betala...då är vi där...***Be afraid, be very...afraid***
Haha ;o)
Vi är står alltid på de godas sida och hånar de som gör orätt!

2006-01-30 @ 16:00:57
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback