Vikken fest....

Åh ljuva lördag med solsken....välkommen till mitt liv!

Så lät det kanske inte riktigt när jag vaknade med Sveriges fetaste baksmälla och en Sambo som vevade runt i sovrummet som en nackad höna. Varför...just den gången jag är lite bakis....kan hon inte ha SOVMORGON! Jag blir så trött...

Vi hade ju som bekant Kick Off i går på ett slott i kungälv, oh jäklar vikket slott sen gosse.
Det var nästan som en saga, med tinnar & torn och snobbiga betjänter ( eller servitörer, men de såg mer ut som uppassare)
 Jag har en egenhet....jag dricker inte vin...jag dricker hellre ÖL.
Jag tycker vin smakar som kofta.
Jag kan inte förstå, alla älskar ju vin....det finns till och med människor som viger sitt liv till vin.
Jag och vår VD hade en lång vindiskussion.
Jag trodde det var en hel vetenskap med vin, men min gode vän hävdade att allt hänger på druvan.
Man skall tydligen börja sitt vin liv med att dricka kopiösa mängder olika vin, sedan allt eftersom, skall man lägga druvor på minnet. Tills dess att man får en favvo druva.
Sedan går man efter det +normerna som finns vilka viner som passar vilken mat!
Smart man det där...

Han föreslog några viner som jag nu glömt av, men som han trodde var bra att börja med.
Fan va fräckt...att vin är gjort av druva. =)
Slutsatsen är....Vin är gjord av druva.

Det var hur trevligt som helst i går....roligast var när jag &  my old radiopratar kollega FAS spelade biljard och FAS lyckades skjuta ut den vita kulan ut från bordet.  Vår chef plocka då upp den vita bollen, och höll den i lufte för att markera för FAS att han gjort bort sig! Det roliga var, att FAS inte såg detta utan fortsatte leta på golvet på alla fyra. Alla andra 15 pers i rummet ser, men inte stackars FAS.
Som vi skrattade..han kröp ett tag.

När det blev mer alkohol, så gjorde ju även jag bort mig till slut. Jag frågade en i personalen om det spelades in mycket porrfilm här, det var ju rätt miljö för det....JÄVLAR vad han blängde surt på mig.
Varför Fralle, ska du dricka så mycket och säga så dumt....
haha...



Kommentarer
Postat av: Sanna

Rolig fråga!!! Du ville ju helt enkelt veta.
Mitt huvud dunkar också, det här känns inte bra! Jag skulle ju på tur kring Djurgården!

Postat av: Einemarken

Jaså? Ringde du mig i fredags?? =) Det hade jag inte en aning om faktiskt :-p

Fan vad oseriösa alla är som super ner sig hela tiden... ;)

2006-02-05 @ 21:08:32
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Frallan

Haha....a...eller hur!
Tacka vet du mysiga hemmakvällar med Far & Mor Eine?
Du vill aldrig följa med ut =(

2006-02-06 @ 08:48:24
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback