Tjurskallen

Jag hade stora ambitioner i går!

Jag skulle hinna handla på Elgiganten ( 1 CD-spelare, ej för bil)
På Micro ( 1 kablage, til bil)
Sätta in en gammal CD-spelare i bilen ihop med det nya kablaget!

På El-Giganto träffade jag min gamle följeslagare från gymnasietiden Trend-Johan som jobbar på TV avd, vi hade ett par år att ta igen så han lämnade sina kunder skrikandes vid TV avdelningen för att prata strunt med mig bakom en kyl på vitvaruaqvdelningen. Vi kom på att vi kanske skulle dra ihop en återträff med gymnasieklassen.
Vi smidde planer på att använda en gratislokal och ta hutlöst betalt, precis som på den gamla goda tiden! Vi är så gottigt onda.
Sedan köre vi en runda, ” vi kommer ifrån Ria-Ra…askidaskida”, och skiljde åt!

Micro gick lite över förväntan. Men som vanligt känner man sig tvingad att titta lite på de andra grejerna i buriken när man väntar på hjälp. Och jag som är så vansinnigt ointresserad av bilar. Där ser jag två tonåringar, flitiga konsumenter av clerasil täckstift, som stönar över ett fett luftfilter. Jag tyckte synd om dessa tu, som inte finner något roligare i livet än att just flukta över ett ruttet gammalt filter. Sätt det i stjärten och filtrera bort era sunkiga fjortis-fjärtar!!

Hela min akademiska tidsmall gick åt helvette.
Pudeln tjuter i lägenheten.
Magen kurrar, som en katt med tarmvred!
Klockan är halv 7, och jag vill gärna se Big Broth…hrm..nyheterna vid 7!

Jag sätter mig i bilen med ficklampa & skruvmejsel, och på en skala från 1-10 på devisen huruvida jag ser ut som en biltjuv, blir reultatet 13!
Jag får med våld ut den gamla trötta stereon, och skall sätta sladden i den nya.
 

**Jag gör korstecknet**

Jag köpte fel sladd.

Jag vill mörda en fembarnsmor!

Jag hatar min hjärna!

Jag gick sedan in och surade framför TV´n med en microvärmd taco-paj!



Kommentarer
Postat av: Danne svarar alla

Jag har faktiskt mördat en taco-paj en gång. Räknas det som godkänt? :)

Postat av: Therese

Skulle SP3s ha återträff?! Ska ni sitta och snacka om hur bra Maggan var och hur trevligt ni hade det på samhällslektionerna? Tacka vet jag SP3x. Dra samman den klassen igen och vi skulle riva vår festlokal!
SP3s= töntigaste SP-klassen efter humanisterna!

2006-02-01 @ 12:19:26
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

Vi slapp dock flatlusföreningen från Hällesåker...tsss...Maggan var mycket mer kvinna än du nånsin blir Tess.:oD
Vi hade hur bra klass som helst...

2006-02-01 @ 12:29:07
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback