Tisdagstanken!

Tisdagar, det är en suckens dag!

Veckans sämsta dag.

Att jag inte väljer måndagen på det är nog att tiden går fortare på Måndag, man har att göra på jobbet, det är bra på TV och tiden går helt enkelt jävligt fort!
Tisdagar, har man visserligen att göra på jobbet, men inte i samma klass. Det är dessutom väldigt långt till fredag, bara massa svett på TV och inget roligt alls!

*Råtta*
 

Snart är det dock melodifestival i GBG, det är lite kul..branchkunnig som man är har jag oftast rätt när det gäller vilka som går vidare!
Alla trodde Nanne skulle vinna, men jag visste att Stenmarck skulle sopa banan med Träsk-Nanne.
Coolt med band som Rednex, mina hjältar under början av 90 talet…det kanske kan slå igen?
Eurotechno när den var som bäst!

Bara jag slipper Nannes fetto-knän.
Hon kan hålla sig till att knäcka extra på Hotell Gasten.
Tänk er att gå där i mörkret och Nanne dyker upp med ”Håll om mig…” ..jag hade i alla fall bajsat på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback