OS-Feber 2

Då var det slut på pluttinuttet & gullifjunet…
Alla hjärtans dag är ett minne blott, och vi gör oss nu redo inför påsken!

I går ”firade” jag och min alltför söta sambo, denna dag precis som sig bör.
Fralle snidade till en Pasta Fralle, innehållande: Pasta samt tillhörande pastasås med Lövbif, senap en hemlig krydda, lite soya och annat skit!
Till dessert: En Chocolate Fromage Le Gredde, Eller på svenska chokladpudding med grädde!
Gottigt! Sedan tog jag även disken….allt för att min sambo skulle få unna sig lite vardagslyx.
Sån e jag…

I dag är det hockey vid lunch. Sverige-Kazakstan
Har dom hockey i kazakstan, jag trodde dom spelade endast i kazakförorten…*My oh my vilken dålig vits*
Undrar om Forsberg spelar ( undviker med flit ”Foppa”, då det låter som en karusell på Liseberg) i kväll.
Jag gillar mer gamla Frölundaiter som Phålsson, Alfredsson & Axelsson!
Forsberg kan linementbehandla sina förbannad ljumskar på läktaren.
Fast han är ju den bäste of course….en frisk Forsberg är guld, en skadad kan ersättas!

Alla tjatar om Anja.
Jag tycker hon och hennes sport är tråkig!
Sen kan hon vara bäst i världen, det gör det hela inte roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback