Helljus

Fan vad dåliga Frölunda-boyzen var i går mot fattigjonen fårn Gävle, Brunbjörnsbrynäs!!
Brynäs låter som ett dåligt messmör....eller som förkolnad lök!
Jag vill att Frölunda skall vinna när jag ändå är där...jag HATAR att förlora, även om det inte är jag som tävlar!

Jag funderade på en sak.
Jag råkade ut för ett scenario i går när jag brände lite landsväg i min mean-green-killer-machine, Volvo 940 utan turbo!
En bilist bakom mig verkade märkbart irriterad på något så han blinkade en "dubbel" med helljuset!

Okej!
Låt oss se nu...

När något är fel överhuvudtaget brukar man ju signalera med ljuset, men man vet ju inte som förare egentligen var det är som är fel. Man blir bara irriterad tillbaka.
Det kan ju vara allt från att ljusen är sönder till att någon knutit fast kopplet till en crossford terrier i avgasröret! SLUTA BLINKA...hur fan skall jag veta vad ni blinkar för, man får ju nojja av att titta på alla mätare, backspeglar och reglage.

Det kanske var en kille jag slog i högstadiet?
Mina hjul rullade skevt?
Det kanske bara var en lönnfett belgare som kom åt ljuset av misstag?
Han kanske tyckte jag hade en sunkig kamrem?

Vad det än var så hjälper det ALDRIG att bara blinka med helljuset!

Tisdag igen.....och veckan har precis börjat!

Kommentarer
Postat av: Gloom

Det var inte vår Frölunda helg det här Fralle... jag lider verkligen med dig!! Och det var väl typ fem år sen som Frölunda torskade mot Brynäs senast...

Postat av: Fralle

Minst....
Det var tungt!
Kan bli tajt för dom i slutspelet om dom fortsätter spela hockey-bocky...

2006-02-07 @ 11:22:47
Postat av: sanna

Min pappas vän har ingen hockeykompis när han jobbar i Stockholm, ingen vill gå med honom. Gissa vem som ska få bli den kompisen?? Jag!!!!!!
Gött a la Bengt! Han är sponsor och har jätte bra biljetter!!! Jag svävar på moln!

2006-02-07 @ 11:24:36
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Frallan

Haha, kan tänka mig dig i stureplansklacken, drickande champagne och rättar till monockeln i power-play spel! Skrikandes: "Angenämt...ANGENÄMT"

2006-02-07 @ 11:44:05
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Hahahaha, tror du det själv eller???!!
Vad tror ni om mig egentligen??
Jag skriker ganska högt faktiskt, väldigt högt!! Jag blir helt galen, svär gör jag också.

2006-02-07 @ 12:11:43
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback