Bil-extreme-makeover

Så där ja, nu var den nya CD-Spelaren insatt i den gröna kometen, el 940-utan Turbo!!
Oh vilket underbart ljud.
Min trendiga, hippa och mest på just nu-CD-Spelare spelar utan krångel upp mina gamla godingar!
Ur högtalarna strömmar bland annat: Madness-Our House, Ugglas Varning på stan och ”Snälla pappa flyta inte in till Tjörn” på högsta volym!
Jag inhandlade dyrgripen på den välsorterade bilsterohandlaren Rusta i Kållered!
699:-…INKLUSIVE MOMS!
Rena rånet, men vill man ha kvalité får man lida pin!

Fronten ser ut som något en blind byggt i mekano, men jag är nöjd.

Jag har med egna händer och tekniska kunskap monterat stereon i i bilen.
Det ser ut som någon stulit den, satt in den och stulit den igen…
Jag täcker med Trojas bajspåse för att minimera luckan mellan stereon och stereofacket!
En lekmans hand går lätt in i glipan!

Så här glad har jag inte varit sedan Uggla släppte 100% Uggla!

Jag äger en CD-spelare.
Jag är nog den bäste!


Kommentarer
Postat av: Gloom

Ja, du är nog den bäste...

Skall du med på The Sisters?

Postat av: Fralle

Sisters?
Trägårn?

Några fårn jobbet skulle dit, så har du tur kanske du ser mig där!

2006-02-16 @ 09:47:48
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback