Anja P

Vilken Besvikelse…

Här har folk hausat upp Anja P, så man nästan trodde att hon ägde världen.
Och så vinner nån jävla Dorfmaister…
Men det var kul att hon tog brons, det unnar jag henne!
Men jag vill ju ha GULD!!!!!

I och med att jag nu är i OS-världen blir det mycket OS blogging!
Men faktum kvarstår…
Någon frågade mig hur jag skall kunna välja mellan LOST och den attraktiva sporten puckelpist aftonen som kommer..
Tja…vad vill jag äta i kväll….en Oxfilé eller en låda med 3 år gammalt bajs??
Klart det blir LOST….det är mer en religon än ett TV-program!

Fan jag skulle behöva träna…kanske i pausen på LOST?


Kommentarer
Postat av: Danne

Ja för fan, ett par situps och lite armhävningar hinner du väl med!

Postat av: Therese

Men är störtlopp verkligen hennes bästa gren? Jag tror inte att vi skulle förvänta oss guld i den grenen faktiskt Jonas. Kolla av detta med sambon, det är ju faktiskt hon som kan sport i er familj :-)

2006-02-15 @ 14:52:49
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

Danne: Ja något måste det ju bli
Tess: Med undantag för Hockey, där är det jag som är kungen! Jag förväntade mig Guld...Anja ska ha stryk!

2006-02-15 @ 16:38:16
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Anonym

Anjas bästa gren är Slalom och ev Kombination, där blir det guld tor jag

2006-02-15 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback