All hearts day

Så puttinuttigt!

Vår burduse paragrafryttare och lager-förman skägg-Kalle fick i dag ett fång blomster skickat av hans kvinna på Kapahl.  Vackert att se en så elak och sälj-hatande man bli rörd till tårar....

Skägg Kalle dementerar lipsill-ryktet genom att säga att han inte bytt filsingar på lång tid, och att lukten från hans mellangärde gör hans tårkanaler något labila!


2 GULD i dag i OS!
Björn Lind & Thobias Någon-sson ägde fett på stavarna, och den psykbrutna Norrmannen får åka hem och borra efter olja igen! Men vad gjorde "jag-gick-in-i-väggen-mitt-i-ett-lopp-Per-Elofsson" där egentligen?
Han är väl passé, eller blassé...eller vad som helst!
Han är tjock i alla fall!

Och damena då...ingen visste att dom fanns, nu visste alla att dem skulle vinna!
Kul för dom!
Heja Sverige friskt humör, skjortan hänger utanför!

Längtar till OS hockeyn i morgon!
Foppas ljumskar är nog de mest omtalade ljumskarna i hela världen nu!
Inte ens Jenna Jamesson ljumskar slår Foppa hysterin som råder.
Och han kanske inte ens ska spela....
Är Foppa Gud?....i så fall...kan han inte skaffa ett hippare smeknamn. Nu låter det som en för tidigt född Pizzabakande Söderkis!

Kommentarer
Postat av: hannah

Äntligen, undrade just när du skulle vakna. Foppa är tyvärr inte Gud. Det faller just på ljumskarna, tor du att dom skulle vara så risiga om han var Gud? Samt att du svarar ju själv på frågan. Foppa, kan man hitta ett tråkigare smaknamn eller. Vore han Gud skulle han kallas något betydligt coolare. Guld-pucken/puckarna (om han har båda i påsen dvs) kanske...

Postat av: Tanten

Fan va gött...OS-Guld och handtralla på samma dag....oslagbart.... :)

2006-02-14 @ 23:12:21
URL: http://pantertanter.blogg.se
Postat av: Einemark

He he....ooops....gjorde jag bort mig där? =)

2006-02-14 @ 23:13:15
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Frallan

Hannah: Det undrade jag med, jag har inte vaknat ännu...
Tanten: Handtralla? Inte samtidigt som OS-guldet va...lite pervo!
Eine: Oh du svårlästa människa....hur andas du??

2006-02-15 @ 08:09:40
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback