Jakten på Wii

Jag företräder just nu en klient under ett märkligt fall, hopknåpade av dessa chicks, det är lite matching, lite koppleri och lite skumt i största allmänhet. Mitt uppdrag är att försvara min klient, och att se till att min Klient upehåller en bra dager, gentemot sin omgivning samt bibehåller sin nuvarande status i samhället.
Jag kan därför inte avslöja hans namn, utan kallar han helt enkelt "pungseglet".

Jag har under förmiddagen rådslagit med min klient om 2 viktiga saker.

1. Jakten på Nintendo Wi. Min Klient är sugen på att köpa Nintendo, god damn, alla i min omgivning är sugen på att köpa Nintendo Wii, det super hetaste just nu är denna spelmaskin.
Min bror som är en nintendo-knarkare av sällan skådat slag betsällde redan i somras.
Det måste ju vara något detta Wii...helt klart.
Synd att jag är sämst i världen på alla tv-spel, annars kunde jag ha varit med i håååsen!

2. Christer Fuglesand. Tyvärr la min klient på innan jag han in på ämnet, men vem kan klandra honom, det är ju trots allt jävligt ointressant. Och Christer själv verkar ju vara en föga spännande person. Månen va coolt, Christer...nja...mest kul för han själv skulle jag tro! 

När nu är det dags att sluta fred med en person som jag bråkat med!
Until next.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi har ju faktiskt kollat i lagboken och sett att det är inte koppleri vi sysslar med. Vi tar ju inte ut någon ersättning för det hela. Iaf inte min sida...

Är det alltså bara jag som ska ställa klockan på 03.00 för att kunna se Christers rymdfärd?

Postat av: Anna Tholinsson

Vad var det där om att Andreas är 15:e smartast i Mölndal? Fanns jag med? :)

2006-12-07 @ 16:17:08
URL: http://pepper84.blogg.se/anna/
Postat av: FRUKOSTMACKAN

Såg inte dig, men han hade typ 1,5 på högskoleprovet, det var väl det dom listade efter!
Jag hade dock 2.0, men jag vill inte synas så mycket i media!

2006-12-07 @ 16:27:27
Postat av: Einemark

Jag hade 2,1 på högskoleprovet ;o)

Wiiiiiiiiii säger jag bara, ännu är natten ung ;)

2006-12-09 @ 03:26:34
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Fralle

Du menar att du var FÖR smart för HP, jag förstår, Testat Wii nu, ganska frääänt I must say!

2006-12-11 @ 08:17:46
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Fredrik

Fralle, Wii är inte som alla andra tv.-spel. du har mer kontroll och spela tennis, som om du spelade på riktigt och så. Köp ett. verkar as kul med den här nya varianten av tv spel. Skulle köpt ett själv om jag haft råd.

Ha det

2006-12-22 @ 14:06:03
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback