Jobba jobba

Jag och min kropp och min sambo har nu jobbat ca 2 dygn i sträck med den nya Mölndals lägenheten!
Jag har vigt 5 timmar i mitt liv i dag till att dra lister...ATT DRA LISTER!!!!
Någon strut från det ljuva 50-talet hade välsignat listerna med 10 cm betongspik varannan decimeter, så halva väggen flögg med spiken ut.
Fram med 2 hinkar. En med spackel, och en att gråta i!
Sedan har jag slipat köksväggarna och målat v-rumsväggar!
Nu är jag tröööött, siter hemma hos lill-syrran och får bekräftat att jag ÄR en duktig pojke som orkar så mycket!
Nu ska det bara tapetseras, byta diskbänk, byta golv, målas, lista, sätta diskmaskin, sätta köksfläkt, dra lite rör,...ja man kan nästan säga att det är klart!

Färjestad råkade vinna i går...det verkar bli en jämn serie.
Freddan....du skulle behöva en dos Göteborg i dig, du gillar bara Färjestad för kaffets skull!
Vigvatten på dig.....

Nu vill jag se min inlånade C.S.I box, men frågan är om jag orkar...

Fråga!
Vart tar alla goda vänner vägen när det är arbetsdags......skämmes era fisförnäma röv-breddare!

Glad påsk på er blogg-land, hoppas haren kommer med många ägg tilll de gode, hoppas bara det inte blir förra årets för då är dom förmodligen ruttna!


Kommentarer
Postat av: danne

Hoppas du haft en god påsk.
Nu sörjer jag förslusten i hockeyn.
Vi får ta dessa Karlstadbönder nästa match!

Postat av: Fralle

Jag har sorg!
Måste bli bättre på tisdag!

2006-04-17 @ 09:43:02
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback