DRÖMFINALEN

Ännu en gång kommer Drömfinalen i SM-slutspels-sammanhang!

Frölunda krossade metodiskt Linköping, genom att först låta dem tro att de hade en viss chans, genaom att då låta Linköping vinna 3 matcher!
Sedan slog de spiken i kistan, slutade larva sig, och spöade Linköping i 3 raka matcher!

Som en rolig notis, har dte aldrig tidigare hänt att ett lag legat under med 1-3 i matcher, och sedan vänt till vinst! "Källa: Einemarkensencyklopedia"

Vi satt hemma hos farsan i går ( den enda i bekantskapen som har Canal+), farsan bjöd in så många att det inte fanns plats till honom själv när han trillade in vid 8-blecket.
Brorsans kompis bjöd på Tårta i en av pauserna, fattar ni TÅRTA!!!!!
Jag har aldrig haft en vän som bjudit Tårta så länge det inte varit kalas och då är dte en förbannad skyldighet att bju på tårta! Jag funderar på att nästla mig in i brorsans krets och således inkamma fler tårt-tillfällen! Fast jag är jävligt säker att Einemark har samma plan!

Låt oss nu kära Göteborgare, bedja.....

Må vi förnedra, och besudla det värmländska kaffe-laget i tvenne gånger tvenne matcher!
Måtte Frölunda inte inledas i frestelse.
Må dem plastikoperera Jörgen Jönsson!
Indianer skall höja SM-Bucklan väders!
I dag, nästa år, och alla jävla år!
Aldrig hata bara älska!
Amen


Kommentarer
Postat av: Therese

Bara så ni vet så behöver jag nu allt mentalt stöd jag kan få... Häruppe kommer ag kolla på matcherna med ett gäng fanatiska FBK-supportrar.. Kankse har en Brynässupporter som moraliskt stöd bara för att han tycker synd om mig men inget klart än på den fronten..

Postat av: Gloom

Kan vi inte få hata färgen lila på killar?

2006-04-07 @ 09:32:38
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Fralle

Lite "hata" kan man väl, så länge livremmen är på!

2006-04-07 @ 21:37:17
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback