Trött som ett ras!

Oj, redan Onsdag!
Veckan går fortare än fort nu för tiden *låter som min mormor**
Snus-suget minskar för varje dag, och mitt huvud känns mindre dränkt i gröt fäör varje dag.
Inte lika mycket ångest & depressioner!
Jag börjar se ett ljus i tunneln!

I går blev det en soft ligga-i-soffan-och-se-på-tv-kväll.

Jag skäms men jag såg faktiskt på äntligen hemma i går, och den är precis lika sliskig som jag kom i håg den som. Ett mysinferno som får folk att tro att alla människor är glada och trevliga.
Dock en ljuspunkt i allt detta slask och slisk, Evelyn, den tyska husan som älskar att städa.
Hon sa bla : "Att waxe golv gör jag när jag har tråkig".
Du får gärna komma hem till moi och ha tråkigt, anytime Evelyn!
Hur kan man le och tycka det är roligt med att tvätta FÖNSTER!!!

Hon måste vara en klon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback