Super-Fredag

Det är fredag och livet är en fest i gen!
Ännu en hård arbetsvecka går mot sin ende och min utarbetade, snusfria lekamen gråter av skratt!

Härligt med Beach-Volley i går! 2 timmar effektivt flaxande med alla lemmar för att få den förbenade bollen över nät. Det var varmt, det var svettigt & det var sandigt.
Men det var diaboliskt roligt!

Nu under den värsta perioden i mit snus-lösa liv, så har jag märkt att jag sover grymt illa!
Vaknar flera gånger under natten & kan inte somna! **råtta*
Det finns inget som kan få en att vilja slå sig själv på käften som en sömnlös natt.
Men det är väl smällar vi modiga män som slutat med våra laster får ta!
Caramba vad det är jobbigt dooh!

Då mitt liv är något av det fattigaste världen skådat, blir det väl i vanlig ordning en stillsam TV-afton, med Idol, Hey baberiba och avslutar med lite TNA Wrestling på Eurosport! ( Se det om du missat)

Varför går helgerna så snabbt??  om man inte har kul på helgerna går de snabbt! Även om man har kul på jobbet går det långsam!! WHY...you tell me....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback