Reklam på TV

Jag verkligen hatar dessa reklamavbrott i TV Jag förstår syftet med dessa men skall man göra reklam, kan man väl åtminstonde göra en någorlunda tittarvänlig reklam. Alla dessa jävla bindor & shampo som är exakt likadana som för 10 år sedan. Sedan har vi den nya "Viva" reklamen där stans "lamba bete zeta" bimbos är bjudna på "sling-fest"?! Finns det sling-fest, där man slingar håret i nattlinne?? Varför får aldrig jag någon inbjudan till Sling-fest? Slingfest...finns det inga roligare fest-teman?

Och kvinnan som bjuder på fryst pasta till 2 italienare på campingen. "i´ts skinka and BLADSPENAT"
Hoppas verkligen hon förklarar innehållet i sin hjärna med de orden! HATAR DEN REKLAMEN!

Älskar dock den fyndiga ICA reklamen, den senaste med HORST HIRSTHOCKER är vansinnigt rolig.
Eller han som dansar med en soppskål i handen...haha...3G tror jag det var!
Eller han som förlär sin bil till en Toyota! " Förra ägarn försäkrade att det var en Toyota" Också genomtänkt komik! Eller den när "kompetensen finns i huset" =)
Ska ni envisas med reklam, gör lite kvalitets reklam, företagen borde inte nöja sig med fånerier. Hade jag varit VD för Slingfest-fadäsen hade jag nog satt reklamavdelningen i tvångströja och omyndigförklarat at once.

Nu är jag trött, så det blir lite sova och sedan lite krog tror jag minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback