Offentlig Förnedring

Dagen G. Torsdag och fjäderboll!

Tyvärr gjorde jag den ödesdigra missen att spela singelspel med Jag-har-spelat-badminton-i 6-år-Helena-Ekman. Dessvärre hade Fru Ekman inte förvarnat mig om detta och jag, mitt svettiga kött sprang som en GHB-påverkad orangutang, och förnedrades totalt inför allt & alla. Men som jag alltid säger **Dont hate the Playa, hate the GAME***

Bätter gick det på dubbeln, där jag och min lagkamrat Lan( spöade skiten ur Sandra & johanna....***på tok för lätt***love the game*** Känslor vänder fort i fjäderbollens underbara värld.

Jag & min eminente Sambo-Sandra beslutade att låta våran bäbis, Pudel-Troja, stanna hos sin farmor, min mamma, ännu en dag då vi helt föruttnat över att rasta hennes fejs på morgonen!
Viljan & lusten över att rasta hund kommer & går, fast mest går den...=)

Fredag i kväll!
(fast det är ju fredag redan nu, i praktiken)
Det är då man lägger sig i soffan, och så brrrrrrrrrrrrrrrrrmLördag.................brrrrrrrrrrrrrrm Söndag..och sedan är det måndag igen!
HURRA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback