Hit the road Jack!

...det började i Lördags efter att Mellberg gjorde touch-down ( Vad får han betalt för Karln??) i det svenska straffområdet och besudlat det svenska landet med en skamfylld förlust mot Kroatien...riktigt surt var det. Efteråt så såg jag att jag inte hade några Rapé kvar i min dosa. Men i stället för att fyllas med köp-lustar fick jag för mig en känsla av att sluta med skiten. Det finns dock inget bra som kommer ut av snus. Snarare gör snuset mig en smula deppig och gör mina tänder nyanser brunare. Senast det var sexigt med bruna tänder var väl på Hedenhös tid, och knappt då!

Dessutom tänkte jag dokumentera det här på la blogg, så jag kan ta fram det om 40 år och skratta  åt det när jag och min pansjis-polare kliar åderbrock på Mölndals torg. Jag är nu HELT snusfri i 3 dagar.**jubel***

Återkommer inom kort med vad detta inneburit för min sargade lekamen de senaste 3 dagarna....

Död åt snuset, länge leve snuset.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback