Fryspunkten

Det finns inte särskilt stor lust att ta den sedvanliga lunch-luften i dag. Det var freezing -3 grader i arla morgonstund. Fick skrapa rutorna...det är tragik. Vart tog britt-sommaren vägen?
Kom tillbaks sommaren...ALLT ÄR FÖRLÅTET!

Kanske blir sugen på luft ändå sedan när ilskan lagt sig....

Nu börjar jag bli lite orolig. Nu mår jag precis likadant som när jag snusade, alltså allmänt kass, trött & seg. Har jag slutat snusa i onödan?? Oh skrämmande tanke...

Som vanligt höll 24 hög klass i Söndags, vart har du varit i alla år Kiefer??
Filip H simmade över engelska kanalen i går i Grattis Världen. Vasst! Men varför skall alltid Fredrik titta på, det är ju bara Filip som gör allt det våghalsiga

Jag har åter förseglat min vänskap med örnen efter att han var stygg i går...nu skall vi åka och hämta pris om 2 veckor för att vi vann serien i Korpen 3F ( Fotboll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback