Film ny & gammalheter

8 nya Beckfilmer med Haber & Persbrandt! Frågan är om de håller i 8 filmer till, jag hoppas det för dom 16(!) första var riktigt underhållande. Typ 100 gånger bättre än Ekmans gamla trötta Beck.

Tom Hanks spelar Robert langdon i Da-Vinci Koden. Detta är faktiskt en av de få böcker där jag inte tröttnat på sidan 10 och tagit mig ett fotbad istället, utan denna bok är "the real thing", så ovanligt som en bra bok!
Hoppas bara nu att Da-vinci Koden håller för film. Men varför skulle den inte göra det egentligen....
Tom Hansk e en bra början!

Natacha Preyre kommer att spela den överintelligenta lettländska Nobelpristagaren Pyrti-Minna Hoskilainen...tsss...haha...jag bara fredags-skojja...

Cowabunga// Frall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback