Body pump...never more...

Okej...Body Pump i går.

Jag säger bara ...never more....
Det var visserligen trevligt med en trevlig instruktör, men för min soffiga kropp blev det en rejäl misshandel.
När man kämpade som värst med sina 5 kilo på stången och trodde att döden stod runt krönet, så skriker den hurtige ledaren med "melodifestivalröst" att nu är det bara 79 repetitioner till "ni e så duktiga"

Duktiga -  my ass, vi sög så fett, min granne och jag så att kossorna skämdes!
Först lassade vi på tok-mycket vikter på uppvärmningen och tyckte vi var kungar.
Sedan efter 10 minuter, då Fralle trodde passet var slut, slutade uppvärmningen. *jippey**
Resten var frall-plågeri!

I dag då...jorå..det är fredag. Bästa dagen i veckan.
Och mina ben de värker som om de nyligen skruvats fast i skruvstäd och blivit påhammrade av sleipners vrede. Body pumpen hade nog gett en större glädje om jag varit något sådär i form.
"Ont jag har ont, jag har ont, det gör ont i hela kroppen på natten och dan!"



I kväll:
Hey baberiba...så klart!

I går:
Paradise hotell(skämmes) - Hon med godisBH´n rök! **gött e d***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback