Bloggeriet

Fundrade på en sak om det här med bloggandet!
Det är ju som en offentlig dagbok eller hur??
När blev då dagboken offentligen, förr hade det ju blivit giljotinen om någon läst ens privata nedskrivna ord.
Med bloggen är det snarare så att man trånar efter att bli läst & hörd.
Läs vad jag tycker, läs vad jag tänker...hm...undrar varför det blev så?
Jag är en ju en mycket ny och grön bloggare på alla sätt, och jag har sett en del bloggar på sista tiden och det finns de som berättar precis allt, om deras senaste erövringar på krogen och deras smygraggande på grann-bruden. Allvarligt, tänk om just den som du har på kroken läser skiten. Då slutar du väl som en smyg-homofil länspumpare på en ostindiefarare på väg till Tjing-tjong-land.
PUMPA LÄNS...jag tycker att bloggen är till för sina offentliga tankar. De mest privata borde man kanske hålla i sin hjärn-blogg endast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback