Att snusa eller inte snusa...det är frågan!

Nu är det på gränsen mellan "totalt vansinne" och "lite lätt förvirrad" får jag inte i mig mitt nikotin snart så kan ni hämta tvångströjan medan gök-uret sjunger "Ko-Ko" i min skalp!

I dag har vart lätt värsta dagen i mannaminne! Trött i Huvudet, sovit illa, mindre depressioner faller över titt som tätt. Man får lätt hysteriska anfall av agression som i dag bland annat drabbade Örnen på lagret, där han fick smaka på Fralles ord-konst!
Tyvärr får man vid abstinens kortare stubin än en gråsugge-pitt. Och då häver man lätt ur sig det tunga artelleriet vid småsaker. Örnen har dock lärt sig en läxa och kommer framledes titulera mig Kung Jonas.
Han skall vara glad att han inte fick ställa sig på alla fyra, och KYSSA MIN FOT!!!! In front of everybody...GAAH**

//FRALLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback