Ännu en helg till minnesbanken...

En fartfylld helg har precis rasat förbi mitt face.

Jag har fortfarande inte tagit en snus och nu är vi uppe i respekterade 8 dagar!
Fortfarande börjar det rinna i gipor och tårkanaler så fort jag ens tänker "rapé"....sover lite bättre nu dock!

Spelade lika i bowlingen i Fredags mot min odräglige granne, slog ändå serier som 177 mfl. Rätt nöjd med min mediokra insats trots allt.

Lördagen gick åt till att åka till Norvalla och se sista Jitex-matchen för året!
En trevlig tillställning som slutade 1-1.
Dom hade goda hamburgers i Norvalla...

Lördagskvällen blev det middagsbjudning hos min bästaste bästa vän i Mölnlycke-skogen. Jättesmaskiga kycklingsburritos som min vän försökte sno åt sig äran av att ha gjort. Alla visste att hans dam gjort dem!
Min vän värmde endast wraps:en, dom var hårda som knäckebröd...( eller snarare så att knäckebröd var som sockekaka jämfört med wrapsen!

Söndag migrän =)

Ganska lugn helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback