Ångest Söndag!

Som vanligt alla Söndagar så undrar man vart den där eländiga helgen tog vägen. Känns som om helgerna bara går fortare och fortare, så mycket att göra, på så lite tid!

Det blev krogkväll i går, en torr sådan. Agerade chafför åt bortskämda kusiner och käkade en smått fantastisk filé-oscar som kyparn nästa tvingade på mig. När kyparn kom med min dinering sa han att de inte hade några diskade bestick kvar, och att jag skulle låna min farbrors som satt mittemot.
Innan kyparn berättade att det var hans nya skämt, höll jag nästan på att trycka ner kyparns fejs i den flottiga barniese såsen. Sånt skojar maninte om, speciellt inte med mig då jag inte ätit på 10 timmar.
När kyparn kom efter maten och frågade hur det smakade så sa jag lite vågat: -sådär... Hoppas han blev sur!

anyway, det var ganska trevligt, jag avslutade kvällen hos min granne, Body-pump grannen ni vet!
Där kollade vi på film, och jag beundrade hans samling av gamla transformers & He-Man gubbar som han samlar på. Nästan som om man var 10 igen! Sedan hur karl-uslingen har mage att köpa leksaker för flera lakan, är bortom min förståelse...

Så i dag söndag, som nästan blivit en favvo-TV dag ( Medecinmannen, 24*smask*), så torterade jag mitt kreativa sinne en timme genom att se på flickfotboll som Sandra håller i. Hon är en duktig tränare, fast jag har ju aldrig gillat knatte-fotboll...hell...jag gillar knappt vuxen fotboll. Bara Korpen...Sedan åt jag gammal kycklingsallad sallad och drack 3 koppar kaffe. Great, nu kommer jag oroa mig för salmonella då koffeinet gör att jag inte kan sova i natt.
En vanlig Söndag helt enkelt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback