Sanning eller myt?!

I och med att många lagerarbetare läser denna blogg, så vill jag säga att när jag menar att jag hatar lagret så menar jag endast vissa delar av lager-ledningen och detta endast för stunden!
Dessa män har lätt att göra sin omgivning något irriterad vid jämna mellanrum.

Sedan innefattar ordet hata kanske inte alltid just betydelsen HATA, utan kanske mer tycka mindre om för stunden.

Småcheferna på lagret är som den elake i wrestling. Man älskar att hata dem, och de måste ju finnas "lager-bad-guys" annars skulle man inte veta vilka som är "the good guys"

Det roliga är att jag fått mail från aftonbladet som granskar bloggar, att de skulle vilja ha en krönika om min intressanta relation med lagret! Tänk att få smutsa ner Jugge & Kalles namn inför hela svenska folket! Mmmmm....nästan bättre än ligga...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback