Quando quando...

TV is my Friend

en fredgskväll går mot sitt slut.
Idolernas öde är strax på tv.
Mina predictions: (som för övrigt aldrig stämmer) Tror att  han, Jens Pärvijärvipää eller hon med neonrosa frilla får smaka tittarnas ignorans i kväll.

Sedan tycker jag att Peter & David borde göra en hel serie om "Familjen", i stället för alla andra mediokra sketcher. Dock var den med Maud Olofsson riktigt rolig, då grät jag som en bedragen prostinna.

När blev Tilde de Paula så gammal??

Dagens snaskis: Sweizernöt & Uncle Bens-sås!
Dagens ajaj: Min hälsena efter att den krossat Emmys tå i går på volley-bollen!
Dagens låt: Quando, quando....mmm..melodiös piece of sweet!
Dagens miss: Glömde rasta hund-skapet mellan 16.00-22.00, tur att pudlar har stål-blåsa!
Dagens frukt: Mango-Chutney

Freitag bitte, bieren trinken...RAUSS!!!!!!!

I mån har min bästaste bästa vän sammanslutning för herr-middag gänget!
Party party.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback