Me not like!

När jag vaknar ur min sömn, vad är det första jag ser SNÖ!!!
Ja ser det snöar, det var väl roligt hurra?
Nä, inte så roligt. Måste ju sätta på vinterdäcken nu.
Var det inte sommar och toplessbrudar nyss??
Kan ha varit i Slitz i och för sig, men tiden rullar på utan att jag hinner med!

I kväll kommer ändå Lost, då ska vi samla oss. Jag , min hosta, min snuva och min feber och ha en riktig grabba kväll framför TV´n. Snö i Göteborg så här års är få förunnat. Den brukar ju visa sitt vita i Januari först!

Nu närmast blir det täcket över och Dag & Natt med min hjälte persbrandt och sedan Aquatic med bill murray! Återkommer med mitt tycke över dessa rullar!
Ska frossa i chips också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback