En fartfylld helg!

Jag har haft super mycket i kikarn under helgen så det blev kass med bloggandet.

Det började med UEFA fotboll i torsdags när Hlamstad tog emot Italienska Sampdooooria på Ullevi.
25 personer + jag bevittnade katastrofen i ösande hällregn och bohemiska Halmstadsupportrar. I halmstad är det tydligen lag på att ha glest skägg och skitmycket ticks för att få vara med i klacken. Jag kände mig för en gångs skull jävligt snygg i denna skara vilsna skorrande får! Matchen var så båååring att jag med sällskap stack i halvlek. Syftet med detta extravaganza var att Far hade sin dag för ett tag sedan, och detta var då presenten(som föll på mitt ansvar för att jag är äldst, min bror har sån tur va...). Far fastande olyckligt nog i den danska tullen, och kunde inte sammanstråla.
Jag fick då ta med min ohängde farbror, Lasse, som blev tjenis med en isländsk rebell i HBK-klacken!
De skall nu fira påsk i hop och bada i geijser!

Fredagen Juldekorerade jag så att tomten grinade illa. Det blev lite ljus och skit på balkongen, + att jag och Sandra plockade fram alla tomtar. Min sambo är tomte-narkoman. Hon köper tomtar för hela pengen rättare sagt. Vi fyllde hela köksbordet med tomatr i alla dess former, stora, fula, röda, tomtar från mars, och nakna tomtar pryde vårt förtäringsbord! Sedan ruttnade vi på det och lät tomtarna stå på bordet medan vi frossade i köp-pasta & såg på Idol!
Visset Att Sibel skulle åka. Hon verkade lite FÖÖÖR mycket bara!
Dem bästa blev kvar! Kul att folket är på G!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback