Efterlängtat pris!

I kväll skall jag och den lyckliga "korp-rocker-hedersmedlemmen" Örnen hämta vårt rättmätiga pris på Korpens kansli.
Det blir en nobelmiddag i form av en kopp beskt och torr kanel-krans.
Vi förtjänar verkligen detta pris, och därför kommer jag och Örnen känna att vi är en smula bättre än alla som inte vann serien i år.
Läs mer på mitt
korplags hemsida

I dag har jag lunchat i hop med sälj-maffian och tryckt i mig på tok för mycket mättad lasagne.
Catering-restaurangen som tillhandahåller gastronomiska upplevelser, har fått för sig att tävla i hur mycket lasagne man kan pressa ner i en folieform. Den är oerhört mustig och svettig den där lasagnen...
Ont i magen alltså...
Bara kocken låter sina brösthår stanna på just bröstet.

Laddar inför beach-volley ( igen) på torsdag. Det gick ju så bra sist!
Jag är sån kung på det va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback