Dagens krubb

Då jag, riskpuckot själv, glömde min hjärna hemma i morse. Blev jag tvungen att lämna företagets trygga barm, och ge mig ut i världen för att äta en bit mat. ( vanligtvis, skriver man vad man vill ha här på jobbet, och sedan av ren magi så finns den maten i ugnen kl 12.00)

I och med att vi är begåvade med den kortaste lunchen av samtliga länders brancher, fick jag ta McDonalds som ligger granne!

Där baxade jag in 1 st El Maco grande i min pest-besmittade mage!
den består av 2 torra fnöskebrön, en slemmigt fet biff gjord av skysås, sallad som slungats i strumpa och dressing av trendig moderkaka! Allt sammans indränkt i fetaste oljan. + pommes frites som odlats av knarkare i holland och sedan legat i fett-bad i 24 år för att sedan serveras, degiga och dassiga.
Jag var tvungen att äta den, annars hade min mage aldrig förlåtit mig!
Jag skall aldrig glömma att skriva igen.
McDonalds är sunk! ( i alla fall efter man har ätit där)

// Fralle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback