Bilar, vad överskattat HA!

Jag hatar allt vad bilar heter.
Speciellt dem som fått pys-punka.
Dem hatar jag allra mest.

SÅ onödigt jobbigt, först byta till R-däcket, och sedan byta tillbaka. Arbete som inte ger något har jag mycket svårt för! Jag kommer grina hela tiden. Om gårdagen var pssdag, är det här en major mega super kickin piss dag! Ge mig en traktor eller nåt som håller!

Lost i kväll, lite behållning i alla fall.

Tror att Agnes vinner idol. Hon har "IT", och kan bli hur bra som helst.
Följde soppan om Linda Roosing lite sporadiskt. Hon är ett Vildjur för att citera Siwert Öholm ur "100 höjdare". Vilken tafatt och ful människa Linda är. Hade jag vart Linda Roosing hade min punch-line varit, "Inga kommentarer". I stället går dum-linda ut och berättar allt med extra allt om sitt privatliv. Hon & Fadde kan hålla sina snuskigheter för sig själva. Är också förbannad på mig själv som är du nog att läsa om skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback