Barnaskrik hysteri!

I mina sjukaste plågor förundrade jag mig över hur vissa föräldrar orkar med sina barn. Såg på Nanny-Akuten häromdagen och förfasades över vilka bestar små barn kan vara!
Jag skämtade friskt för min sambo om hur viktigt det är för alla ömsinta fadrar att inte glömma den indränkta ammoniaknäsduken för svåra stunder.
min sambo skrattade föga!
Jag har också blivit medveten om hur hon tittar med onda ögat på mig när jag på något sätt attackerar barn som visas på TV. När barn, sjunger fult, och jag påtalar det, då är jag stygg och får smaka sambos vrede. När barn säger något dumt och jag skrattar, då är det jag som är dum.
Var i från får små-kidz sin outgrundliga makt i från. Varför kan man inte få skratta åt barn på TV.
Erkänn att du också gjort det nån gång...
Barn ...hm....va jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback