Rock da City!


Äntligen Fredag igen och livet känns så bra, så bra…
I kväll blir det Narnia på Palladium med min gamla barndoms-granne, Joel men går även under öknamn som Bodil den verile, Jonka rump-bonkaren & Joelita El Falukorvo El Giganto!
Såg ju denna serie som liten knodd, men kommer bara ihåg delar av den. Som Aslan lejonet, Garderoben & dem vidriga bävrarna som jag drömde mardrömmar om.
Om ni är på samma föreställning så håll utkik efter en som i pinsam stressmanér försöker stänga av sin mobil när det ringer mitt i filmen ( Jag), och en person fiser illa & som snyltar på den andre personens M&M ( Joel)

Min galna farbror är sugen på att starta ett Internet Café och vill ha med mig. Det ska heta Jitex, In The Net Café och kommer inte servera hasch-kakor.
Det hade vart kul, men jag är så pinsamt dålig på att baka, på sin höjd kan jag svänga ihop en skön n***rbolls-smet, och det är ju inte så trevligt att bjuda på!

Har nu köpt champagne, med lite kolsyra. Jag får så sura uppstötningar av kolsyra.


Kommentarer
Postat av: Einemark

"Narnia: Häxan och Lejonet" går även under namnet "Narnia: Jonas och Joel" ;)

2005-12-30 @ 13:49:40
Postat av: Fredags Lönnfete Fralle

Fast byt Narnia mot : Kikåz-betongen!
Fuckin gr8!

2005-12-30 @ 14:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback