Plågis

I går tvingade jag min skräckslagna lekamen till allas våran "Plågis". AKA "Munhålehataren"

Plågis undersökte mina tänder med ett järnspett och konstaterade till min fasa att jag hade ett fett hål och lite "go" sten i tandskarven! Som om inte denna smock däckade mig, basunerade det elaka saet ut att mina visdomständer växer åt helvette snett och att jag förmodligen innan jag når min 25:e födelsedag måste OPERERA ut tand-skiten.
Operationer är något som gör mig om möjligt ännu mer harig än Tandläkaren!

Jag ljög i hop en historia om hur jag sköljer flour & ägnar knappa förmiddagen åt tandtråds-övningar, sedan skulle utsugaren till receptionist ha hutlösa 650 riksdaler av mitt fejs!
Jag trummade en serenad på mina skinkhalvor och skrattade rått. Sedan grät jag, när jag kom på att jag inte vågade det första utan snällt betalade och fick stryka en present på julklappslistan. Det får bli farmors. Hon kommer inte i håg ändå =) Hon kan få en kram i stället!

Tillbaka till plågis i Januari!
Plågis kommer inte att få köpa billig film & musik av mig till förmånliga priser!

Jag har fått en ny dataskärm på jobbet, 19 tummar...tjolahopp!

Baueravslutning i kväll, jag ryser redan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback