Nästrimmer...

Så var Julen förbi, och visst känns det lite skönt, nu är det bara ett par julbord kvar sedan väntar vi på påska!

Min farbor ( som köpte samma jacka som jag) fick 3 st nästrimmers i julklapp, man måste ha en bra buske i kranen om det skall uppmärksammas, och åtgärdas av 3 olika personer. Han gav en till mig, ytterligare vuxenpoäng till Fralle. Min första nästrimmer!

Annars så fick jag lite roliga grejer som DVD-filmer, presentkort, en micro och en ask med lego!

Julens dumma: Jag råkade säga i ett svagt ögonblick att jag gillade Sandras farmors inlagda sill. Det dumma är att jag inte äter sill, jag sa bara så för att vara trevlig!
Hon hotade emd att ge mig en hel låda, dessutom tvingade jag i mig lite sill, men jag tog fel. Det var Sandras mammas sill, så jag fick som extra salt i såret hiva i mig ytterligare en bit av detta havets läckerdjur! Sill smakar som kofta.

Dagens allvarliga:
Annars var julen gemytlig.
I morn är det 1 år sedan tsunamin!
Jag kände ingen som var där, men jag kände till en som var där, och som aldrig kom tillbaka.
Det är oerhört tragiskt.
Hon var bara 17 år!
Målvakt i Jitex ungdomslag!
Nästa ljus jag tänder är för henne & alla andra som förorsakades av naturens gruvliga slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback