Julskinka!

I går så lyckades jag med att spela "Min julskinka har rymt" med werner & werner på repeat hela dagen!
Den var bättre förr tycker jag allt!

I morse gjorde jag en mysig frukost till den 23 år komna Sandra som bor med mig! Med en Miranda-nalle, lite ljus, och lite paket och mackor med ost & marmelad!!!
Jag blev lite impad av mig själv. Hon tröttnade dock lite när jag sa att man kunde byta paketet ungefär 4 gånger innan hon ens hade öppnat det!

Grattis gumman!

Min granne-kuf gav mig en fet prestationsångest i går när han ringer och berättar med otaliga superlativ hur bra hans julklapp är till mig! Hmm...helt plötsligt känns min julklapp inte riktigt lika het. Jag kanske måste gräva upp Gustav Vasas lik för att komma i fas, eller bjuda på en egyptenresa eller ge han Hawaii inslaget i röda sammetsband.


5 Saker jag inte vill ta med mig i i en lejonkula:
Laxboll!
Ett gasellhuvud inslaget i celaofan.
En fetare hockeyfrilla än lejonet har
Min granne rullad i zebra-kött
Ett jaktdiplom för min Savannen jakt där jag sköt ett lejon


Kommentarer
Postat av: Anna Tholinsson

Du har en underbar humor Jonas.
"Familjen"" måste tro jag är knäpp som sitter å garnar för mig själv..
Hälsa Sandra varmt Grattis ifrån mig å självklart Troja..

2005-12-22 @ 02:54:01
Postat av: Frallan

Haha...ett skratt förlänger livet!
Vi syns väl snart??
Troja says HI!

2005-12-22 @ 08:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback