Dan före 6 dagar före dopparedan!

Lördag....

Såg King Kong i går med min hipp-polarino Joel! ( och vår gemensamme vän Löken)
Efter 3 ½ timma jätteapa var jag både trött på King-kong och grabben bredvid mig!
Det är ju faktiskt så att det pågår en maktkamp under bion.
Vem som skall få mest benutrymme. Man meckar och trixar, utan att förstås röra din motspelare bredvid.
Till slut tog jag hem liret när han kliade sig på tån ( han tog av sig skorna aset), då bredda jag ut mina ben så att kronjuvelerna fick rejält med spelrum!

Annars var filmen mycket transportsträcka och allt som man trodde skulle hända hände. Jack Black var iofs suverän som maktgalen cynisk filmskapare som tar lagen i egna händer!

Jag lyckades med konststycket att få till Oxfilé skivorna helt magiskt perfa i går för mig & Sandra!
Det var så gott att jag ville gråta och bjuda alla i min krets på den mest välstekta Oxfilén som smakas kan!
Man vill ju gärna inte misslyckas med något vars prisklass ligger i fas med typ...GULD.
2 min / sida är hemligheten. Pappas goda råd...(som fortfarande inte förstår att rutiga skjortor aldrig kommer att bli hippa!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback