Dagens lalala

Markoolio - Det här är en båtlåt ( Från Tjock & lycklig)

Ett konststycke från Orminges rap-fenomen! Eller fullo-Marko från Fort boyard, om så vill!

Inte helt oväntat ger min nya träningsmaskin ( den med el-impulser) inga som helst resultat. Mina hunkiga rutor lyser med sin frånvaro!
Jag har till och med övervägt att träna som "vanligt folk", med sit-ups ( hädelse) sedan min Fader hasplade ur sig att jag såg lite "fet" ut. Mitt framför farmor på hemmets advents kaffe!

Snart Jul. Jag kanske skall vara tomte. Tomtar får alltid så mycket snaps att dem snubblar ut på julafton.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt att höra att det finns fler med mig som tycker att de är helt OK att ta ett par snapsar under julen..för det var "la" så du menade??

Postat av: Fralle - Apropå spriten!

Exakt!
Det luriga är att man i balnd glömmer att det är sprit i juleglöggen! Vilket gör att man hivar i sig för snabbt, spärrar upp ögonen, skelar en smula och sedan hostar upp allt på mattan! ( Det har faktiskt hänt hänt)

2005-12-15 @ 11:53:28
Postat av: Sanna

Min storasyrra brukar hälla snaps i min julöl när inte jag ser. Det resulterar i en mycket konstig version av "tänd ett ljus" som jag alltid tvingas att sjunga inför släkten på 30 pers.
Jag gillar att "festa" till det på julen..det är roligt...fast jag gör det med STIL!! Tro mig!!

2005-12-15 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback