Adventskaffe

Måde uruselt i morse, det är all den här julklapps ångesten & prestationsångesten som tar överhand. Jag och Julen går inte riktigt hand i hand, Julen var bättre förr när man inget förstod och en största problem var om man fick sämre klappar än grannaaset. Jag har dock i år köpt en relativt vuxen och saklig julklapp till samma grannaas!

I kväll blir det adventskaffe hos farmor på hemmet!
Jag och pansjisarna skall diskutera relevansen i om det verkligen var bättre förr eller om det är sämre nu!
Det är skönt att man har 40 år till pansjisåldern!

Jag vet nu vad som skall inköpas till min sambo i jul resp födelse gåva!
Med risk för att hon lusläser denna blogg, så vet du att: kyssarna är äkta & kärleken är evig =)

NÄR SLÄPPS SOLSTOLLARNA PÅ DVD!!!! KOm igen nu trötta SVT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback