Biltittande och bebisväntande

Har nu åkte med min gode svåger Olsson, land och rike runt för att hitta mig ett par hjul, värdig en man med snart ny familj. efter 5 min på Din Bil i sisjön hade jag hittat en jag ville köpa, en vit V50 2006 1,8 bensin och massa annan crap, den var ju VIT och snygg! Tur kanske att jag hade med mig min fru och hennes syster som kunde lägga band på mina köpimpulser! Olsson informerade även om att han nog kunde hitta en billigare MED vinterdäck och det gick jag på!
Men jag ältade bra länge om den vita skönheten i bilen på vägen hem.
Nästa vecka kanske vi ska kolla torslanda!

Barnet lyser med sin frånvaro, den har förmodligen kommit på det fantastiska i att spela kongas på mammas kissblåsa. Så mammsen måste gå och kisaa var 5:e minut, och det är klart, då hade jag med stannat i magen.

Har sån spänningshuvudvärk så det är skrämmande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback