Snart ner till oljan!

Och jag som lovade inga nyårslöften.
Men som produkt av mitt löjligt sentimentala psyke, samt min något utbuktande midja har jag tagit mig till stånd att lova följande dumheter:

* Sluta Snusa
*Sluta Äta skräp mer än 1 gång i veckan
*Sluta dricka kaffe!
*Sluta svära så mycker när barn är med

Snusandet fixar jag det andra....nja, vet inte!
2 dagar snuslös känns helt ok!
Man blir groggy, ofokuserad och lite sentimental när man avslutar ett beroende så snabbt!
Men jag fixar detta lätt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du inte testat det där nicotinfria snuset?
Det var ett jäkla tjat om det där på mitt gamla jobb :) Men du kanske kör allt eller inget? :)

Postat av: Hanna

Låter ju fantastiskt! Snusingen alltstå. Soppan kanske inte likaså.. =P

2008-01-10 @ 08:32:33
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback