Bröllpp bakom hörnet

Nu var det ett tag sedan, men som självaste August Strindberg sa, det skiter väl jag högaktningsfullt i ...beeeatch!

Nu ska M & E gifta sig i helgen. Det är nu man börjar bli stor på riktigt!

Den stora frågan är INTE om äktenskapet håller, för dte gör det säkert, de är så gulliga så gullefjun själv framstår som Katla! Utan frågan är...om man förfestar innan ett bröllop.
Min kamrat tillika direktör Kampelin, hävdar detta!
Han och jag och våra respektive skall läppja några nödraketer innan vigseln för att komm i stämmning.
Det blir inte "skrika-visa-pattarna" mycket dryck utan en mer "vara-trevlig-och-glad" -variant.
Det känns att man kanske inte bör dricka innan vigseln, men mellan vigseln och festen finns inte mycket utrymme för den kvot av förfesteri som Kampelin och jag kräver! Så....förfest it is then.

Var i Norrköping i helgen när Jitex slog Saltängen!
GÖTT ERE!

Kommentarer
Postat av: Gloom

Klart man kan förfesta innan... man kan ju inte sminka sig hele dan!!!

Postat av: Anna Tholinsson

Jonas..jag har några frågor till er ang. morsdag som stundar bakom hörnet. Om du har möjlighet kan du väl ringa mig efter kl. 16.
Må så gott.. Anna :)

2007-05-15 @ 08:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback