The one and only

Hm, det finns visst flera frallor ute i världen.

Fast när jag googlar Fralle, så dyker ju givetvis undertecknad upp på flest ställen, i alla fall om man googlar fralle +blogg.
När jag i stället googlar "penisavund" får jag fram att Feminism bottnar i penisavund. Vet inte om KD-Chicksen skulle hålla med den som skrev det, då de är femenismen personifierad. Jag tror inte man kan vara mer femenist än KD tessan, allt detta tjat, bara för att slippa stryka era mäns skjortor.
Bah, jag stryker mina egna skjortor oavsett femenister eller inte.

EN sak vet jag, jämnlikhetstjafset och kvinnors styrkor försvinner ilande snabbt när det ska bytas däck, eller sågas lister. I alla fall hemma hos mig! Där råder det hobby-femenism-light, städa, tvätta, laga mat ska mannen göra, kvinnan ska spela spel, stöka ner det och äta maten som mannen lagar.

Det har ju egentligen inte med riktig femenism att göra, det är ju så utjatat att jag inte ens orkar googla det på nätet. Jag stavar det heller säkert inte rätt.
Däremot googlar jag dagligen ord som "bowlingklot" & "pappermaché"

Visst skelade dagisfröken på melodifestivalen skrämamnde mycket?

Kommentarer
Postat av: Gloom

Fämminissm bottnar inte i penisavund... feminism ÄR penisavund!!! Alltså sura bittra ga: bitches!!!

Postat av: Sanna

För mig finns det bara en Fralle!

2007-03-14 @ 11:40:07
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Fralle

Glomma: Jag vet hur du känner dig, men de är som kackerlackor, de kan leva utan huvud!
Sanna: Jag smälter som bregott! =o)

2007-03-14 @ 11:44:41
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Fralle

Hmmm det verkar till och med finnas fler än två...
Men namnet är väl stort nog att kunna delas.

Själv fick jag mitt 1967, när jag var en av tre st Fredrik i klassen.

2007-04-06 @ 16:38:11
URL: http://fralles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback