Skogstoken

I går kom jag hem från mina bowlingträning med kidzen, eller kidz och kidz de börjar bli gubbar nu, 18 bast och fjuniga med moppe-röster. Det värsta är att de börjar få egna åsikter och börjar ifrågasätta allt, det räcker inte med mitt standardsvar: -För att jag säger så..., längre! Min tid som bowlingdiktator är slut!! **gråt & snyft**
Ja i alla fall så välkomnades jag hemma av åsynen av att någon brytit sig in i mitt kök och påbörjat ett långkok för 500 personer. I alla fall av disken att döma, ska sanningen fram var det min duktiga sambo som gjort pannbiffar till mig och sig själv. Jag är glad för biffarna, men jag förvånas över att man behöver använda 3 stekspadar för att steka dem.
Tyvärr var min glupske farbror i närheten, som dessutom har ett sjätte sinna för när det vankas munsbitar, så han kom förbi och åt UPP MIN MAT!

Vilken gris!
Tur att Sandra räddade lite grann i en plastburk.

Torsdagar är kul!
Nästan som fredagar fast...torsdagar!



Kommentarer
Postat av: Therese

Denna farbror Lasse...
Undrar om du akn hjälpa mig med ett litet problem jag har.. Jag´kan inte skapa länkar på bloggen. Om du försöker klicka på Sandra i ett inlägg så kommer först mina bloggadress upp i fönstret och sedan en /och efter det Sandras. Varför?? Vad gör jag för fel!?

Postat av: Therese

Jag löste det själv!! Måste vara ett tekniskt geni!!

2007-03-08 @ 13:34:46
Postat av: Einemarken

Goda nyheter! Uggla är friad ;)

2007-03-08 @ 20:03:02
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: mamma M

Jag känner igen senariet i köket, säg inget men din svärfar är likadan!

2007-03-09 @ 08:55:10
Postat av: Therese

Idag ska jag spöa J i bowling. Några bra tips?

2007-03-09 @ 12:45:17
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

mamma M: my lips are sealed!
Tessan:Märk först ut din ansats genom att ställa dig framme vid övertrampslinjen och ta 4 rejäla promenadsteg, då vet du vart du ska stå längdmässigt. Ställ dig med din högra fot vid mitt "pricken" i ansatsbanan och försök träffa den 3 pilen från vänster med klotet. Håll klotet med vikten i vänsterhanden i midjehöjd, skutfram klotet och sätt det i spel samtidigt som du tar första steget för bästa tajming.Ha en avslappnad pendel, låt klotet göra jobbet och följ med upp med handen och "hälsa" på käglorna med handen. På spärrarna siktar du med tummen rakt på den kägla du vill träffa. Lycka till!

2007-03-09 @ 14:42:18
URL: http://fralle.BLOGG.SE
Postat av: Frallan

Eineknark: Inför matchen i kväll, läs ovan.=oP

2007-03-09 @ 14:43:47
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Einemarken

Det är vetenskapligt bevisat att det inte går att spela bowling över 3:e pil....det har i alla fall inte gått de 8 senaste veckorna ;) *hi hi*

2007-03-09 @ 14:46:58
URL: http://einemarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback