Lost in Fralleland

Fan va bra Lost är nu, det och 24 är bäst just nu!

I afton smäller det igen, jag skall möta Einemark i "Kägel" och hoppas på att min form från i går håller i sig. jag slog en 226 serie och det är väl ungefär vad einemark lyckas få i hop på 2 serier, så det känns relativt stabilt!

Fredag i dag, och det känns ju formidabelt. Inget går upp mot en 2 dagars lucka i arbetslivet.
Sen får jag väl kolla läget med Jalle, och hans badrum som aldrig blir renoverat, nu har han anmält sig till Room Service, men dem ville inte hjälpa rödhåriga, så han får väl vända sig till frälsningsarméns bingohall och söka stöd där. (Eller så ville dem inte göra badrum, svårt att hålla isär)
I vilket fall är det grymt kul att han är tillbaka från Brazilien, äntligen någon att kasta skit med på lediga stunder telefonledes.
Einemarkl i all ära, men Jalle har den goda egenskapen att kunna formulera mer än ett JA, NEJ & ett "För helvette fralle, Jag sover" och fokuserar sig på samtalet i stället för allt annat man kan göra när man pratar med "Fralle"...mig! ( Typ spela jävla fotbollspelet på sin dator).

Måste verkligen bända loss tummen från min karga hålighet i ändlyktan och ta mig till synsam, mitt huvud strejkar ibland när den stirrar in i en skärm!...och kanske inte bara då!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Gloom

Dô FralleBoyToy... jag har patent på att stirra!!! Bara så du vet...

Postat av: Fralle

Lustigt,
en namne.

Jag har sett att du och jag, Fralle, har några med samma smeknamn i Danmark. Vi kanske skulle starta en Fralleförening? *ler*

Mitt smeknamn kom av att vi var 3 Fredrics i min klass. En blev Fredde, en annan Frippe... jag är glad över att jag blev Fralle.

SJälvklart är jag nyfiken på vad du heter i passet!

Vänligen,

Fralle

2007-03-12 @ 18:53:32
URL: http://fralles.se
Postat av: Fralle

*skratt* Nu såg jag... "Lost in Fralleland"
Får man bli hedersmedborgare där?

2007-03-12 @ 18:55:00
URL: http://fralles.se
Postat av: Fralleman

Till "other"-fralle: Ja, det blir inte roligare än att jag heter Jonas i passet, Fralle var ett namn som gick igenom en massa faser innan det blev just fralle...men nu är jag en i alla fall!
Dom har ju en Kjell-klubb, så varför inte en fralle klubb....vilka vill donera cash? Gloom?

2007-03-13 @ 07:58:51
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback