inte god nog

Vafalls...är inte mitt lösen gott nog åt blogg.se, nu fick jag ett nytt obegripligt lösen som jag definitivt kommer att slarva bort innan klockan ringer 17-hundra i dag.

Börjar bli bättre nu också med tanke på epedemin jag drabbades av i måndags då jag var otroligt nära döden med min kräksjuka att jag nästan kunde köra viskleken med Beppe Wolgers. Givetvis körde jag den manliga kräksjukan denna gång, då man hostar så ljudligt så att alla i trapphuset skall höra hur värdelös jag var.

Nu kommer en stulen rolighet:

Ett tips (det kan jag behöva)

När ditt jobb känns tungt och tråkigt, och du är på gränsen till depression och inget går som det borde på jobbet, gör då detta:
... när du åker ifrån jobbet, stanna till vid ett välsorterat apotek och köp en stjärttermometer av märket 'Johnson and Johnson'. Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen, där kommer du att finna meningen:  ".. varje termometer har testats personligen i vår fabrik " .

Blunda nu och upprepa med hög röst minst 5 gånger:  "....  jag är glad över att inte jobba på avd. kvalitetskontroll på 'Johnson and Johnson'.... jag är glad över att inte jobba på avd. kvalitetskontroll på 'Johnson and Johnson'....  "

Le ... och kom ihåg att det alltid finns jobb som är värre än ditt!  

Haha, det är ju sant, mitt jobb blev helt plötsligt mycket betydelsefullt, det var det innan också, men ännu mer nu!

Ha en bra måndag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Molle

Vet inte om du sysslar med sådant men jag har utmanat dig! Se min blogg!

Är oxå glad av att inte jobba på Johnson & Johnson.

Ha det!

Postat av: Fralle

Ok...ska se efter ....

2007-03-06 @ 08:15:13
URL: http://fralle.BLOGG.SE
Postat av: Gloom

Nu har jag mycket utförligt svarat på din viktiga fråga...

2007-03-06 @ 08:57:33
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Einemarken

Frågan är om det kan bli 9 raka nu på fredag?? =)

2007-03-07 @ 00:20:46
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Frallan

PAJAS!

2007-03-07 @ 09:02:54
URL: http://fralle.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback